Over ons

Onze menvereniging heeft als doel de bevordering van de menkunst in het algemeen en in het bijzonder de bedrevenheid in het aangespannen rijden. Wij willen dit doel bereiken door:

-het organiseren van ritten en wedstrijden.
-het uitdragen van kennis omtrent het aangespannen paard.
-het organiseren van cursussen en lessen.
-alle andere wettige middelen die aan het doel bevorderlijk zijn.

De vereniging is opgericht op 27 oktober 1987 en is aangegaan voor onbepaalde tijd.
Je kunt al lid worden als je zestien bent of dit wordt in het lopende verenigingsjaar.

Het hele jaar door wordt er bij voldoende deelname een cursus voor beginners en/of gevorderden gegeven, afgewisseld met onderlinge wedstrijden. De lessen worden gegeven onder begeleiding van Marijke Meeuwissen.
Donderdagavond is onze les avond en de eerste lessen beginnen vaak om 19:00 uur.

Verder ontvang je als lid 4 maal per jaar ons clubblad " Peerderproat " met daarin opgenomen alle in's & out's binnen onze vereniging.

Het seizoen wordt traditioneel geopend met een voorjaarsrit en afgesloten met een snertrit.